We zoeken niet zomaar een administratief medewerker. Binnen deze functie bij Vegro kun je kiezen op welke afdeling je gaat werken. Je wordt ingezet op één van de volgende drie werkterreinen: inkoop, commerciële binnendienst (backoffice) en facilitaire zaken.
Denk bij je werkzaamheden aan het bestellen van hulpzorgmiddelen voor interne en externe klanten. Je houdt contact met leveranciers en zorgt voor de juiste doorlooptijden van producten. Zijn producten niet meer leverbaar, dan ga je creatief te werk en op zoek naar alternatieven. Met jouw helicopterview weet je alles te overzien en zorg je ervoor dat goederenstromen optimaal blijven draaien.
Naast de verkoop en uitleen van zorgproducten richt Vegro zich ook op huisvesting en het beheer en onderhoud van panden. Als administratief medewerker kun je ook hier mee te maken krijgen. Denk hierbij aan werkzaamheden als het plannen van verhuizingen, onderhoudsprojecten en verbouwingen.
Werken als administratief medewerker bij Vegro is niet zomaar een functie. Je draagt écht bij aan de maatschappij en zorgt ervoor dat onze klanten de best mogelijke service krijgen.
Denk jij dat deze functie bij één van de drie werkterreinen wat voor jou is? Solliciteer dan direct!